Dagrenovation

Om afløsere for kuber -

Hermed videresendes orienteringen fra Forsyning.

Den vedhæftede orientering om sortering og affaldsstationer bør efter min opfattelse være fast inventar i alle sommerhusene, så alle, uanset ejerskab, må kunne tilegne sig fornøden viden og dermed finde ud af sorteringstanken, herunder at tidspunktet må nærme sig, hvor man ikke skal finde andres affald uanset art i sin egen container - eller i affaldsposerne ved stranden. Samtlige grundejerforeninger har på møder med forsyning anket over dette.

Til alle grundejerforeninger i Skovmose-området

Så er affaldsøerne færdige, men mon ikke nogen af jer allerede har taget dem i brug J

Kuberne er fjernet og beholderne er tilmeldt til tømning.

Der er lige en smule opfølgning i forhold til asfaltbelægningen, hvor vi lige vil sørge for at der ikke kan stå helt så meget vand, som der kan i dag.

Vi regner med at det sker inden for de næste 14 dage.

Information

Vedhæftet denne mail er en A4 info med information, som I kan have i hvert sommerhus. Her kan man vise hvor man kan komme af med affald og hvilke typer man kan komme af med.  Hvis det er muligt at få lagt A4 info på jeres hjemmeside, vil det nok være en super løsning.

Sig endeligt til hvis nogen ønsker en trykt udgave, så sørger vi for at få en bunke A4 info ud til jer hurtigst muligt.

Tømningsordning

Beholderne er nu meldt til tømning i faste intervaller, restaffald tømmes hver 2. uge og de øvrige foreløbigt ca. hver 6. uge.

Hvis der skulle være problemer, enten med at beholderne mangler at blive tømt eller der er andre problemer, skal man bare ringe til vores hovednummer, som også står på A4 infoen.

Vi håber I bliver glade for affaldsøerne, og bruger muligheden for at komme af med genbrugsmaterialer og evt. ekstra restaffald.

Glædelig jul til jer alle J

Sønderborg Forsyning

Betina Hylleberg Skjøth